Endnu mere markedsføring, skarpere online tilstedeværelse og nye tværkommunale samarbejder er nogle af nøgleordene, som kommer til at præge VisitRoskildes indsatser og fokus i 2018 - og årene frem.
For selvom vi lige nu afventer afklaring på det kommunale udbud af turismeindsatsen, så igangsætter og udvikler VisitRoskilde fortsat projekter og tiltag til gavn for turismeerhvervet og Roskilde som by.
Særligt stolte er vi af i dette nyhedsbrev at kunne afsløre den nye projektleder for Fjordlandet. Projektet støttes fra 2018 med årligt godt 1 mill. kroner, og vi er stolte af at være en af initiativtagerne til samarbejdet tilbage i 2015. I år bliver der prioriteret en massiv digital markedsføring af vores fælles 'Fjordland' - en markedsføring som vi bestemt regner med at Roskildes turismeerhverv kommer til at mærke.
God læselyst! Jette, Gitte, Louise og Mette
|